a:hover{ color:#000000; background:url(http://dl10.glitter-graphics.net/pub/590/590940trx4idmwj8.gif); background-repeat:repeat; text-decoration:none }

Wednesday, 3 August 2011

Nak maty ke hah.?

Hye.Hari ni malas nak cerita panjang panjang kat korang sume.Aku nak cakap pasal budak niyh.Dye kata aku hantar virus dekadd dye.dye maki hamunn aku macam nak maty boleh pulakk yer.Lepaas tu,nak menggedikk macam keling tu pasal .? Nak maty ke kau hah.? Kalau nak maty,pergy lah.Malas nak layan kaau,walaupun kau tu kawan aku lah kan.gedikk punya pasal aku dah malas nak layan dah kau ni.Pernah ke aku maki kau macam kau maki aku sekarang nieyh.? Tapy tak apa lah kan,sebab aku tak pernah lagi maki kau mcam haiwann tahu                                                                                                                                                     

No comments:

Post a Comment